niedziela, 4 września 2016

Hej ! Mam na imię Estera i jestem studentką. Ten blog będzie przede wszystkim o tematyce, która od pewnego czasu niesamowicie mnie kręci, a mianowicie : świat pielęgnacji ! Oczywiście zdaję sobie sprawę, że w świecie blogosfery może nie być miejsca dla zupełnie przeciętnego , takiego jak każdy, bloga , ale nie oczekuję niczego wielkiego. Pisanie sprawia mi przyjemność, chcę to również połączyć z walką o wspaniałe włosy do jakich naprawdę mi daleko. Wiem, że spora część dziewczyn zakładała blogi tylko po to, żeby być regularnym w swojej pielęgnacji. Z uwagi na to, że mam problemy takie jak każda dziewczyna (z cerą, wypadaniem włosów, łamliwością paznokci i tak dalej) to mam nadzieję, że nie tylko ja zajrzę od czasu do czasu na tego bloga. Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia mojego bloga . :)
Share:

0 komentarze:

Prześlij komentarz